Saturday, April 9, 2011

my dream wedding

hehe
nakal giler tajuk post this time..
^_^
hehe..
*psssttt..awakk..nih dream je tauu..
kalau awakk nak tunaikan puun tapee..
saya lagi sukee..xD

first thing..saya nak wedding gown yang fluffy sangat sangat
hehe..awak jangan gelakk tauu..;p


fluffy kan ? ? =D

kalau boleh kan..
nak buat ala-ala wedding garden..
*berangan-angan je lebihh.;p
tanak complicated sangat decoration..
nakk yang chumell chumell..hehe
=)


though saye tak suke sangat bunga..tapi macam nih saya tersangat lahh sukee..


lawa kann..
hehe..
sangat simple..

awakk..
saya tanak pape puun..
nih just angan angan je..
hehe..
kalau awakk 
nak fulfill these wishes puun tapee..
sayaa lagi terima..
=D

*awakk..
awakk tauu kan ape saya rasa..
kalau ade pape..
just spill it outt..
ta kira awak nak marah ke
ta kira awak sedih ke..
just let me know kayh..
this is the only way to keep us 
stay close..
ily..*oopss..;p
www.tips-fb.com

2 comments:

Followers