Friday, March 9, 2012

somehow

kadang - kadang
aku rasa aku nak keluar
keluar dari kemelut manusia
yang disaluti pelbagai rasa

kadang - kadang 
aku rasa aku nak keluar
keluar dari kemelut manusia
dengan hanya menjadi orang ketiga
melihat mereka seperti drama

kadang - kadang
aku rasa aku nak keluar
keluar dari segala masalah
tak kiralah 
masalah jiwa, masalah duit

kadang - kadang 
aku rasa aku nak keluar
keluar dari cengkaman orang lain
kerana
inginkan kebebasan hakiki

kadang - kadang
aku rasa aku nak keluar
keluar dari merasa sakit
sakit hati, sakit segala penyakit
yang datang tanpa henti

kadang - kadang
aku rasa aku nak keluar
keluar habiskan masa
luahkan ape yang terpendam
dek mencecah limit

kadang - kadang
aku rasa aku nak keluar
keluar dari segala-galanya
mungkin kah ia
dapat selesaikan segalanya.

p/s : its hurt inside, sorry
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Followers