Friday, September 23, 2011

the end

hari ni 24/9
secara official ceritera cinta antara aku dan dia dah berakhir
tiada lagi panggilan manja diterima
tiada lagi perhatian diterima
bukan bermakna antara kita adanya orang k3
bukan bermakna aku dah tak sayangkan dia
tapi kesabaran aku dah melebihi had
tapi aku dah takde keupayaan nak tunggu
6 tahun aku menanggung rasa
pelbagai rasa telah rapi tersimpan kemas dalam lipatan hati aku
aku tak salahkan dia
membenci dia pun tidak, malah jauh sekali hati aku berbuat demikian
terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup saya walaupun sekejap
sekejap itulah dah membuatkan saya matang menjalani kehidupan

Untuk dia
terima kasih untuk segala galanya
untuk kasih yang mungkin tiada sempadan
untuk perhatian yang dicurah selama ini
untuk segala pemberian walaupun tak diminta
untuk bagi segala rasa tu kat saya
untuk masa yang dihabiskan bersama saya
ketahuilah wahai si dia,
inilah jalan terbaik untuk kita buat masa sekarang
selamat tinggal...
semoga berjaya dan sihat selalu

p/s : i have said mine..
what about yours ?

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Followers