Monday, May 2, 2011

weirdo


entah..
tuu lahh jawapan aku bile aku tengok wall die
tertera nama si perempuan itu menconteng di wall die..
bukan aku tak penah tengok wall die kene conteng ngan pompuan lain
tapi this time aku rase lain macam sikitt..
aku admit yang all these time 
aku tak penah sikit puun rase macam tuu..
kali nih je aku rasa lain macam cket..
*cket je tauu..;p
sebenarnye aku pernah je rase macam nih 
tapi aku cepat cepat tepis
tanak bagi perasaan tuu control akuu..
yang herannye 
takkan si dia tak perasan kutt nada suara aku tadi..
heran bin ajaib betul..
adooyaii..
takkan lahh dah lame berkawan 
baru skang aku baru kene sakit macam nih ..
masalah cinta negara betul..
korangg..
adakah perasaan ini bernama
perasaan JEALOUS ?
aku tanak jealous..
tapi aku suke buat die rase jealous..
hehe..;p
sebabnya senang je
tuu lahh point untuk aku sakat die..hehe
bukan senang nak sakat die sebab die nih kebal cket..hehe..

honey
i am sorry 
because i've felt that just now..
sincerely,
saya.................<3
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Followers