Monday, May 9, 2011

PROJEK MEGA III

finally..ngeh ngeh ngeh
its tyme for youu SHIWA POTTER
hehe..
gomennasai sebab kau paling last
*sbb kau punye birthday date lagi lambat dr akuu..;p
ape ea yang akuu dapat describe kau nihh ?
ohh ye..we become closer since we always fight almost every day kan..
agak kelakar kutt..
lepas gaduhh..ber'sour face' kejap..lepas tuu terus 'rujuk'
miahaha..
to youu shera..thanks kat kau jugak tauu
disebabkan kau nih pandai dalam bab membaca perasaan orang
cepat je kau bace perasaan aku kalau dekat dengan kau ye..hehe
*psstt..pasal hari tuu yang kau bace..aku takleh lupe lahh..;p
sebenarnye kann..
aku boleh tahan jugak ar jeles dengan kau nih..
*chop chop jangan ketuk akuu dulu
sebabnye though kau the only gal jugakk tapi at least kau pandai make-up
hehe..aku puun skang tengah memberanikan diri 
nak menconteng and melukis muka aku yang bulat nih..=)
your do's and don'ts memang dah tersedia hafal dalam kepala akuu nih..hehe
kenangan berlari dalam hujan lepas turun bas 
yang melencong jauh dari main entrance uitm
memang aku tak penah lupe..
*sampai orang tuu ingat dy dah hilang matriks card..hehe
tak lupa jugak kenangan berlari mengejar bas
sebab ralit sangat lunch kat MSL
*stands for Medan Selera Lendon..miahaha
apsal lahh semua kenangan aku ngan kau ade connection ngan bas
ohh lupee..
aku penah cite kat kau yang dulu aku penah bace bas in english
B - U - S literally..hehe
*memang takk make sense lahh kan..
i've put some of our pictures during our foundation year


akuu suka posing camnih ngan kauu
somehow rase macam sisters..hehe


kauu always simple and sempoii..
caye lahh shera


posing takleh blah..hehe
dalam exam hall pulak tuu


guess..
whose hand is that ? hehe
gelangg ituu shera yang punyee..(^_^)

p/s : sheeraaa..takde gambar menarik nak letakk..mianhae
*takkan kau nak aku letak gambar lanun yang patah hidung kutt..hehe..imy

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Followers