Monday, April 25, 2011

PROJEK MEGA II

haila..
dah lame kutt tak updatee belogg nihh..
hehe
alkisahnye aku kene balik 'penyakit' akuu..
dah talehh makan seafuudd..
huhuhu..
*korangg..kalau nak ajak aku makan
jangan ajak pergi makan steamboot yang seafuud tauu..
tapii kan..hari nih aku nak cite pasal orang yang pernah rapat ngan akuu
yang paling ketara pasal die..
die suke makan seafuud
tapi taleh makan udang kat sebarang tempat
*berdaulat jugakk kawan akuu nih..
kau adalah mangsa aku yang ke-dua
*jangan marah tauu..
aku pilih kauu sebab kau lahir after mirah..hehe..;p
banyak kan benda yang both of us explore..
hehe..sampai ke MP..DP..tak lupa jugak MASJID TANAH
hehe..scene yang paling taleh lupe kalau keluar
aktiviti TIDUR DALAM BAS tuu dah kira wajib dah..
tak kira on the way pegi mahupun balik ke kampuss..
dah taleh nak escape dari join aktiviti nih..=)
pernah sekali tuu..
kite keluar berdua je..
yang sedihnye..dalam bas tuu aku dapat seat tapi kau takk
aku tahan kau stay dekat ngan akuu..
alih alih akak yang sebelah akuu turun
mase kau nak duduk out of blue ade mamat sorang tuu 
dengan selambe badak duduk tepi akuu..
at that time aku dah nak bangun tapi tak boleh
the reason is geng mamat tuu sume berdiri sebelah akuu..
*mase tuu sumpah aku menyesal duduk kat seat tuu..
mamat tuu pulak tak habes habes buat muka miang tahap gaban
nasib baik dah dekat dengan MP
so tadelah saket hati sangat..huhu
and start from that day 
kau memang tak bagi akuu pegi mane mane sorang sorang
bimbang katanye takut jadi macam tuu lagih
okayh dear..
aku appreaciate sangat ape yang kau lakukan kat aku
i just hope that our friendship will not fade and 
will keep warm between us
sayang kauu tauu!


cawan serbaguna kau punye..haha sampai akuu puun terikut 
makan megi dalam mugg..ape punye brilliant idea daaa . . .


same same kechik
same same nakall..;p


dah nampak dahh tuu
ade bakatt..;p


gambar paling chuumell yang aku penah ade
first tyme jumpa orang yang size +1 dari akuu..
hehe..

<3 juu :

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. hihi wawa ,kite geng comel ^^

    oh aku rase aku kene ingat balik ape lagi bende pelik aku slalu wat.

    TQ sebab sanggup wat entry pasal aku ^^

    ReplyDelete
  2. welcome hun !
    serious mmg kau kene ingat sebab banyak sangat..hehe

    ReplyDelete

Followers