Thursday, April 28, 2011

50 truths bout me

1.anak perempuan tunggal in family
2. agak boyish..*jangan terkejut tengok akuu bergurau sepak sepak manja adik akuu
3. masak kat umah bile parents tade JE! *kejam takk ?
4.sangat bangga bila kene puji dengan ADIK saje sebab masak sedap*hoho
5.sangat mudah rase nak nangis *apply kat sume mood
6. boleh blushing dengan tibe tibe *penah kantoii depan orang..haha
7. tak penah curse orang ramai
8. style agak boyish jugak tapi still menampakkan aku nih girl..
9. lempiaskan rasa marah dan kecewa melalui TIDO
10. makan bile kenyang SAHAJA!
11.menghidapi penyakit yang di panggil KURANG-GULA-DALAM-DARAH
12.tak pandai pakai make-up( minus bedak asas and lip gloss)
13. sayang orangg tuu je..^_^
14. pentingkan pandangan family everytime na buat move in life..
15. love my family damn freakin' much
16. suke berkomplot dengan big brother esp kalau melibatkan high tech device
17. lahir pada 19 jun 1992..*belum official 19..hooyeah !
18. tak suke bile kene kacau dengan strangers esp lelaki..huh
19. easy to make friends even baru kenal
20. sangat suke masak yang simple esp dessert..muahaha
21. tengah berusaha untuk makan ikut time 
22. tengok movie berdasarkan content..bukan hanya sebab PELAKON je
23. tak terkeluar dari golongan yang minat kartuun..*jiwa muda..bhahaha
24. level game farmville saya dah 46..=)
25.my hair colour is brown..wha about yours ? *buat kening double jerk
26.bilik kecilku adalah syurga bagiku, rumahku adalah planet bahagia bagiku
27. statement yang menarik- SAYA TAK MAKAN BUDU (minus kerabu)
28. suke order ZINGER BURGER and TWISTER *remember me of FARMVILLE
29. sangat suka memetik anggur dalam refrigerator..
30. wardrobe penuh dengan kemeja + baju kurung + sweater
31.lappy kepunyaan saya hadiah birthday saya yang k18..*lovin' itt
32. handphone daunn masih dalam berkeadaan baikk even pakai mase f2
33.CELCOM + MAXIS + HAPPY = TOPAP
34.sangat tak suke striking kaler..*mencii..saket mate lahh..
35.hide friends in fb if their posts about something explicit and cursing here and there
36. tak suke bile ade dialog nih
*kakak, nak rm5. nak TOPAP*
37. kalau HANTU KAK LIMAH BALIK UMAH..nihh HANTUU SUKE BACA NOVEL..
38. mudah addicted dengan music rentak catchy
39. suke hindustan jugakk
40.thanks to my brother..aku mula minat lagu evergreen
41. k-pop sudah menjadi makanan harian kuu
42. suke aktiviti yang lasak * tapi keadaan tak mengizinkan
43.saya senyap bile saya marah tapi bila saya suarakan, i will tell the truth
44. takk suka breakfast makan nasikk..* ngantukk..
45. official lunch time kat hostel pukul 4.30 petang..harap maklum
46.kenangan lama susah nak dilupakan
47. tak mampu nak sayang dan tak mampu nak benci bila ade orang buat something bad to me
48. i may seem stubborn but i am fragile
49. takk minat mana mana artist..i just minat their song and lakonan je
50.berusaha belajar foreign languages
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Followers